De beste kassa's volgens Google Reviews

In ‘t Koffiehuis Rosmalen werken wij met Mr. Winston en wij zijn er erg blij mee! Je kunt makkelijk dingen aanpassen/wijzigen in je kassa. Je kunt ook makkelijk in de backoffice zien hoeveel producten van iets je per dag/maand hebt verkocht. Het werkt ook samen met ons pinsysteem. Het is een aanrader!
Geweldige software en een nog betere klantenservice. Ze hielpen me meteen aan de slag toen mijn andere POS mij in de steek liet. kan het niet sterk genoeg aanbevelen.
prima systeem, makkelijk te bedienen. heel goed en aardig team dat alles makkelijk en snel heeft opgezet.
Uitzonderlijk team en kwaliteitsproduct. Vijf van de vijf sterren voor u vandaag, meneer Winston!
Wij gebruiken Mr. Winston al een paar jaar. Dankzij de koppeling met ons hotelprogramma lopen wij nooit meer inkomsten mis. Het is super makkelijk in gebruik en tot nu toe geen fouten tegengekomen. Wij raden Mr. Winston dan ook zeer aan.
Mooi kassasysteem, zeer prettige communicatie, top service en alles snel geregeld. Aanrader voor horeca bedrijven
Ik gebruik Mr. Winston op de zaak als kassasysteem. Ik vind het erg prettig dat ik een app kan downloaden op de Ipad, zodat ik geen grote kassa hoef aan te schaffen. Je kan op elk moment van de dag de producten aanpassen en dit wordt gelijk verwerkt. Ook dit kan op de Ipad, telefoon of laptop. Alles werkt super!
Mr. Winston is een super fijn programma en bedrijf! Er zijn veel mogelijkheden en daarnaast zijn ze heel erg klantvriendelijk en helpen ze altijd direct bij problemen of vragen.
Als startend horeca ondernemer waren we op zoek naar een efficient en gebruiksvriendelijk kassasysteem met een goede prijs en kwaliteit verhouding, dit hebben we gevonden met Mr Winston. De persoonlijke uitleg in de start maakte het helemaal af en we zijn zeer tevreden over het systeem. 't Koffiehuis Rosmalen

After many years of searching for a good, efficient and stable cash register system, Yourpos was able to deliver what we were looking for. Great company, excellent service and very nice employees.
Super easy to use and in case of problems they help you with a phone call. We are very happy with this purchase!!!

A loyal and very satisfied customer of MplusKASSA for 7 years. They think along with you and help you professionally and quickly on the phone when you can't find an answer.
We have used MPlus with our restaurant for 6 years. We are going to stop, including the cash register system. However, we highly recommend MPlus as a company and as a system! The service is very good, the system works easily and quickly and people respond quickly, professionally and friendly. Worth every penny

A Google User
18:47 07 Oct 23
We have used MPlus with our restaurant for 6 years. We are going to stop, including the cash register system. However, we highly recommend MPlus as a company and as a system! The service is very good, the system works easily and quickly and people respond quickly, professionally and friendly. Worth every penny
Top service. We purchased new cash register software and hardware for 3 locations. delivered quickly and a top delivery to every location.
Fantastic company. Cash register is fully installed and delivered according to your wishes. With clear explanations and always easy to reach by phone if there are any questions. I have approached several checkout services, but this service is head and shoulders above the rest. Look no further, choose MplusKassa.
Cool demo to familiarize yourself with the material in advance. Property easily accessible. Also suitable location for wheelchair users to visit. They take ample time for you to demonstrate. You can make it as extensive as you want, or not, but always as you wish. The quotation will follow shortly.
Unbelievable, sat as a customer at a beer festival. Being able to order 1 drink in 2 hours. System is constantly down. Do not cooperate if you want to make your festival a successResponse to answer:If you offer this service and are therefore dependent, you must offer a backup. You can't wave your hands in the air and say oh dear, we didn't see this coming.
After working on a different system for a number of years, we switched to Mpluskassa.Additional modules for PIN and inventory management have been purchased. And a system on the laptop.Everything works very intuitively. After a month only needed extra help once.Good information for purchase.Clear agreements about price and installation.Well-functioning system in 1 morning.Good service when requesting help.No downsides found yet.
What a nice system! Accessible and well-arranged for everyone, good service never having to wait longer than 24 hours with both large and small questions. We are always kept informed of new updates and developments. Can't make anything more beautiful but we are happy with it. Many thanks pavilion 't Middelpunt!

Unfortunately only used it for a short time, but excellent service and convenient checkout for online use.
With Phood Kitchen we have used Spont for years and are very satisfied. Sleek, minimalist design, excellent service and always solution-oriented. We have currently stopped receiving online orders, but would always choose Spont again! We also used Spont on the order kiosk, which was really fantastic!
Switched from Clovertwo to Spont BV, highly recommended, nice and clear cash register system, you can enter or change everything yourself. Very well helped by Dirk and all answers neatly described on their site. Also Jeroen who helped us a lot with the printer. In a word, a great company that helps you and is ready for you.Yours sincerely,Bert Bartelds
Very good service and a top system! Easy to use and very productive. Regards LOC17
I recently started using the spont cash register for catering. Application is clean and easy for everyone. If you do need the 'help desk', they will respond quickly and competently. Have a heart for their cause and do everything they can to help yours.
For our (coffee) bar/lunchroom we have investigated all the possibilities of cash register systems. Spont quickly came out as number 1, not only in terms of price, but especially because of ease of use and being able to quickly set everything up the way you want. The various reports can also be called up in real time and in all ways. Clear! Works perfectly, very happy with it. The employees think along well and are open to all your questions. Recommended!

Als u een POS-terminal of betalingsoplossing wilt, is er geen beter bedrijf om mee samen te werken. Deze jongens kennen hun spullen! Het zal je tijd waard zijn.
Waarschijnlijk het beste kassasysteem van Europa met een service- en ondersteuningsteam van wereldklasse! Klantgerichtheid op zijn best!
Prettig telefonisch te woord gestaan door medewerker, goed op weg geholpen.
email naar Eijssink:Goedemorgen.Zoals vanochtend telefonisch besproken:In juni 2020 BOOQ aangeschaft. Voor meer dan €700 excl BTW een Sunmi T2 lite erbij gekocht. Dit scherm is nu niet meer aan te krijgen. Geen lampje wat gaat branden. Er is destijds besloten geen garantie erbij gekocht. Daarmee is deze klacht voor jullie geen garantie. Ik zou deze kunnen laten deze opsturen en een analyse laten maken voor €20.Aangezien horeca sinds de aanschaf van jullie systeem de hele periode wegens corona veel geleden heeft, en jullie desondanks slechte omzet geen kortingen gegeven hebben over de abonnementen, vind ik het spijtig en tegenvallen dat jullie dit probleem niet voor ons oplossen. Alle kosten werden netjes doorbetaald en nu we iets kunnen verdienen is het systeem kapot en beroept Eijssink zich op niet gekochte garantie.Ik heb gisteren op een onbekende site een Sunmi T2 lite gevonden van €269 incl BTW. Vandaag contact met by-pos opgenomen en via hen ook een goedkopere versie van jullie verkochte scherm aangeboden gekregen. Ik koop van hen dezelfde T3521 T2 LITE voor €369 excl BTW; de helft van de aanschaf 2020.Ik heb reeds vermeld dat we bezig zijn met uitbreiding van horeca. Als de kassa systemen ter discussie komen gaan we overwegen om over te stappen op een andere leverancier.Met vriendelijke groet, kind regards,Rems Verbossen

Aangeven dat er afgesproken dingen niet in orde zijn. Nooit meer iets van vernomen. Waardeloos bedrijf!! Maar wel rekeningen sturen.
Blijven je telefonisch lastig vallen. Wij zijn niet geïnteresseerd in jullie kassa systeem. Graag ophouden met ons telefonisch lastig te vallen.
zeer tevreden over de vriendelijkheid en de snelle service om mijn probleem op te lossen met de bank terminal.
Nou was de middag een domper,EMS beëindigde het contract eenzijdig zonder opgave reden.Dan zouden we dus binnenkort geen pinbetalingen meer kunnen verwerken.Twelve werd ook overvallen en hun medewerkers hebben hun best gedaan de situatie goed uit te leggen aan getroffen klanten.Hun algemene advies was CCV. Omdat deze compatibel is met meer banken en oplossingen. Wij hebben ING en ING heeft ook zelf een betalingsverwerkings dienst.Toen ik dit in mail beantwoorde gaf Kelly binnen minuten antwoord met de gegevens die nodig had voor mijn aanvraag. Zonder dat ik hierom vroeg. Dat is nou echt meedenken.Kelly Druppers, Je bent oprecht een topper. Zowel je professionele algemene mail als als sneller probleem oplosser en meedenker.
We hebben als tennisvereniging bij het open toernooi een extra mobiele kassa geleend van Twelve. Aanvraag liep probleemloos, ook het terugsturen. Grootste pluspunt was dat alles in een keer werkte. Aanzetten en werken. TOP
Zeer vriendelijke en geduldige helpdesk. Prima geholpen met iets wat we zelf hadden veroorzaakt
Een persoonlijke benadering bij de beantwoording van mijn vraag door Marjolijn! Ze denkt mee met het probleem en weet het ook nog op te lossen. superservice!
Uitstekende support. Snelle persoonlijke reactie op mijn hulpvraag. Mijn probleem werd snel voor mij opgelost. Complimenten!
Een van de medewerkers ging na werktijd zelfs nog voor ons aan de slag. We kregen daarna een handige rapportage met uitleg. Super!
Wij hebben positieve ervaringen met de software, hardware en het team van Twelve. Van harte aanbevolen!
Super gereageerd op onze vragen en kunnen weer verder met onze digitale prijslijst 👍😊 ziet er voortreffelijk uit in de bar
Begin nooit aan een kassasysteem van Twelve. Service is erg traag en van een oplossend vermogen hebben ze nog nooit gehoord.Ze beloven van alles en nog wat, maar er gebeurd niets. Prijs is er dan ws ook naar. De goedkoopste van iedereen, maar uiteindelijk als je kijkt naar de tijd en irritatie die het je kost is Twelve veruit de duurste...Had ik maar nooit geluisterd naar hun gladde praatjes....
Geweldig bedrijf!Het kassasysteem werkt heel eenvoudig en is voor iedereen te begrijpen.Als we vragen hebben, reageren ze snel. De medewerkers van Twelve zijn heel erg behulpzaam en vriendelijk.Ik kan het elke vereniging aanraden.

System werkt aardig goed, maar de support en service is volledig downhill als 10 jarig lightspeed gebruiker. Met name laatste 2 jaar. Problemen stapelen zich op, weinig toch geen goeie support en of antwoorden. Wordt vaak verwezen naar de handleiding terwijl het technische problemen zijn. Tegenwoordig zo lang wachten op antwoord voor support, want dan ook nog vaak een zeer matig antwoord ontvangen waar niemand echt diep-dive doet. Wij hebben een miljoenen omzet, een werkend systeem met 99.99% uptime is cruciaal.
Er is totaal geen (serieuze) poging ondernomen om het probleem op te lossen.
Onbetrouwbare partij. Gaan je sinds vandaag dwingen al je online betalingen via hen te laten verlopen anders moet je maandelijks een boete gaan betalen. Helpdesk en account managers zoals gebruikelijk onbereikbaar. Ga voor zes zaken op zoek naar een alternatief.
Eerder dit jaar een verdubbeling in abbo kosten per maand. Nu komen ze met verplichting van Lightspeed payment. Doen we dat niet? BAM, 500 euro per maand extra kosten?! Waarvoor? Welke kosten maken jullie omdat we NIET jullie service in payment oplossingen gebruiken maar juist onze vertrouwde CCV? Ik hoop dat jullie alle klanten hiermee verliezen.
Zeer slecht, doen alles om geld uit je te trekken. Eerst een verhoging van bijna 300% voor het abonnement. Deze maar geslikt omdat ik niet anders kon.Maar daarnaast maken ze ook slordige fouten zoals dat Ik bijvoorbeeld bijna een jaar lang dubbel een factuur heb betaald! Mail gestuurd, reactie dat het naar de financiele afdeling zou toegaan. Na 2 weken nog geen reactie! Belachelijk!Zeker niet aan te raden om met Lightspeed in zee te gaan.UPDATE 08/08/2023Ik heb nu circa 4 keer nog erna gemaild na ik deze reactie heb gekregen. NUL reactie! Pas op waar je mee in zee gaat met Lightspeed:- Geen communicatie nadat ze je geld binnen hebben gehengeld- Valt minimaal 1x per dag uit (dus dan werkt je webshop gewoon niet)- Brutale verkoopmedewerkers- Dubbele facturatie vinden zij niet erg hoor ;)Mocht ik niet binnen 24 uur een reactie terug hebben zal ik het hoger op moeten gaan zoeken. Te bizar dit voor een bedrijf als dit.Storenummer: #269928 (mochten jullie mij toch nog via de mail willen beantwoorden!!)UPDATE 08/17/2023Lightspeed geeft aan dat ik dubbel een thema heb gedownload (dit is niet eens mogelijk) en dat het vanaf NU niet meer dubbel gefactureerd wordt. Wat er eigenlijk is gebeurd is: Lightspeed heeft bij het verlengen van het abonnement 2 theme kosten gefactureerd op 1 factuur, en dan nog los het factuur van de andere aangemaakt. Pure oplichting dus. Ik heb meer als 3 maanden op dit antwoord moeten wachten om uiteindelijk een smoes te horen waarom dit dubbel is gefactureerd terwijl de fout duidelijk bij hen ligt. Ik herhaal neem NOOIT hier een abonnement. Er zijn genoeg andere platformen die normaal met hun klanten omgaan, kijk dus even verder!Ze zeggen in deze reactie onder de review dat ze het willen "Oplossen" dit willen ze zeker niet, geld is een stuk belangerijker als een klant voor hun. Zelfs als het geld opgelicht geld is. Ik heb hun al een stuk of 10 maal gemaild, zonder enige reactie.
Zeer slecht, doen alles om geld uit je te trekken. Eerst een verhoging van bijna 300% voor het abonnement. Deze maar geslikt omdat ik niet anders kon.Maar daarnaast maken ze ook slordige fouten zoals dat Ik bijvoorbeeld bijna een jaar lang dubbel een factuur heb betaald! Mail gestuurd, reactie dat het naar de financiele afdeling zou toegaan. Na 2 weken nog geen reactie! Belachelijk!Zeker niet aan te raden om met Lightspeed in zee te gaan.
ze zijn zo groot geworden dat het ze niet meer kan schelen. ik gebruik ze al jaren en ze behandelen me alsof ik een vreemde ben. vreselijke klantenondersteuning en klantenloyaliteit. dit zal de laatste keer zijn dat ik voor een restaurant gebruik of ze aan klanten voorstel.
Altijd goed geholpen. Ik werk er nu al 2 jaar mee naar tevredenheid. Goede prijs / kwaliteit verhouding
Followup: Kimberly heeft mijn problemen goed verholpen. Ik ben netjes gebeld, te woord gestaan en de issues die ik had met mijn thema 'Nova' zijn opgelost vanuit Lightspeed. Snel en adequaat gehandeld, tevreden met de klantenservice!Thema Nova. Veel gebreken waar je later achter komt, voor de oplossing moet je betalen of word je doorverwezen naar een partij (thema ontwikkelaars) die zij aanbevelen. Deze partij is dan niet bereikbaar, Lightspeed neemt haar verantwoordelijkheid niet in het bieden van een oplossing.
Fantastisch product. Erg blij mee als gebruiker. Kan alles wat ik nodig heb en meer. Zelfs support is prima te noemen.Jammer alleen dat voor onze situatie de licentiekosten in korte tijd met 160% zijn gestegen vanwege "nieuwe kostenstructuren".
Mijn Lightspeed shops liggen er alweer 25 minuten uit. En op de status pagina staat helemaal niets. Op dit tijdstip 90 orders per uur… adviseer om goed naar de uptime te kijken bij het overwegen van Lightspeed. Want niemand komt je tegemoet als het offline is
Wij, Sherlocks Place Rotterdam, gebruiken Lightspeed al jaren en met veel plezier. De klantenservice is geweldig en de programma's werken prettig.
Duur systeem.Slechte support.Geen mogelijkheid om je website aan te passen op mobiel.Wil je opzeggen? Ingewikkeld verhaal, eerst nog 3 telefoontjes om te over te halen te blijven...Oh en vergeet dan niet je "thema" op te zeggen want anders sturen ze daar ook rustig nog maanden facturen voor.. Ja, echt waar.. Ook al heb je geen website bij ze, dan nog moet je betalen voor dat thema. Thema opzeggen? Ja dat gaat niet meer he als je al geen account meer hebt om op in te loggen.Bespaar jezelf een hoop geld en kopzorgen en kies voor een ander bedrijf.
Helaas is de klantenservice erg onder de maat. Ben niet van de reviews schrijven maar wil deze toch even melden. Betaal ruim 3000 euro voor twee bedrijven met verschillende extra functies. Maar de service die je daar voor terug krijgt is gewoon bagger.Eind van het jaar toch maar eens verder kijken.
Wij hebben met ons fast food restaurant gekozen voor Lightspeed vanwege de zeer uitgebreide functionaliteiten en vlekkeloze samenwerking met andere softwaresystemen welke wij gebruiken.Vanaf het eerste contact een fijn gevoel bij dit bedrijf. De onboarding overtrof echter al mijn verwachtingen. Felix en Tessa stelden alles in het werk om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Service met een hoofdletter S! Mijn dank is groot. Ik raad Lightspeed dan ook zeer aan.

Super blij met de *binnen kantooruren* mensen van de klantenservice. Hele lieve mensen die bereid zijn de wereld voor je te verplaatsen als ze dat konden. Helaas is dat niet mogelijk maar ze helpen mij wel met bijna elk probleem dat ik bij ze aankaart. 9/10 keer zijn problemen direct opgelost of gaan ze hun best doen om het zo snel mogelijk te doen. Enkele dagen heb ik ze zelfs tot 5 keer toe op een dag moeten bellen en ben ik ook altijd super blij als ik bepaalde mensen al voor de 3e keer aan de lijn krijg. Af en toe voel ik me ook haast schuldig en wil ik deze lieve mensen dan ook haast een mopje vertellen om het wat dragelijker te maken dat ze mij wéér aan de lijn hebben. Een bedrijf met een *binnen kantooruren* klantenservice waar je dus U tegen zegt.
Fijn bedrijf om mee te werken. Snelle afhandeling en goede bereikbaarheid
Helaas geen positieve ervaring voor ons. Of het nu door de agent komt of door Untill, wij zitten al vanaf november met een slecht werkende kassa en vanaf deze maand met een nog slechter werkende kassa. Ons probleem met de weegschaal, klantenscherm en labelprinter wordt maar niet opgelost. Waarbij de eerste ons al klanten en reputatie kost. Ondertussen wordt ons verteld dat we alles fout doen en klachten verzinnen (waar je over kan discussiëren) maar hoe het wel moet wordt niet gedeeld.Ondertussen zijn we bijna een jaar verder na onze overstap naar untill en ruim 3 maanden na het plaatsen van de review.Onze agent is een aantal keer langs geweest en een groot deel van de klachten zijn gelukkig opgelost.Helaas geeft de weegschaal nog steeds problemen met het doorgeven van het gewicht en moeten we hem meerdere keren per dag van de stroom halen om te resetten omdat deze niet terug komt op 0.De weegschaal zou werken en dit zou uitvoerig getest zijn, echter had ik de weegschaal binnen een paar wegingen zover dat het zichtbaar werd dat deze niet goed werkte.Er wordt gewerkt maar het kost een hoop effort en geduld van onze kant.
Ziet er goed uit totdat je ermee gaat werken. Veel problemen en nul oplossingenIk werk in mijn vier bedrijven en er zijn allemaal problemen... maar het ergste is dat ze niet eens de telefoon opnemen
Zeer tevreden over het kassasysteem en de uitbreidingen die er mogelijk zijn. Snel en effectief geholpen waar nodig.
Zeer fijne software die ons als ondernemer continu, van dag tot dag, inzicht geeft hoe we ervoor staan. Zeer vakkundig personeel dat traint en er ook voor zorgt dat alles wat de software te bieden heeft kan worden gebruikt.
Goed bedrijf, doen we al sinds 2007 zaken mee. Snelle service en alle software en hardware altijd up-to-date. We blijven hier nog wel even.