De beste kassa's volgens Google Reviews
Vincent
06:20 22 Oct 24
Zeer gebruiksvriendelijk kassasysteem om mee te werken! Daarnaast kan je zelf bepalen wat voor hardware je gebruikt. Het contact met Mr Winston is erg fijn, ze nemen de tijd voor je en reageren snel.
Lindsay Krause
11:57 18 Jul 24
Het was een genoegen om met de heer Winston samen te werken. Hun team is toegewijd, deskundig en oprecht gepassioneerd over hun product, waardoor onze samenwerking naadloos verloopt. We raden de heer Winston ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en innovatieve POS-oplossing.
henry rensink
10:26 13 Apr 24
Zeer gebruiksvriendelijk kassa systeem met veel mogelijkheden en een goede support afdeling
Restaurant Enigma
13:57 10 Apr 24
Zeer prettige samenwerking met het team van Mr. Winston. Duidelijke communicatie, snelle levering van hardware, uitleg over het systeem via Teams, en het systeem zelf werkt makkelijk en intuitief.Ik zou Mr. Winston aan iedereen aanbevelen!
fijalove
18:02 11 Oct 23
In ‘t Koffiehuis Rosmalen werken wij met Mr. Winston en wij zijn er erg blij mee! Je kunt makkelijk dingen aanpassen/wijzigen in je kassa. Je kunt ook makkelijk in de backoffice zien hoeveel producten van iets je per dag/maand hebt verkocht. Het werkt ook samen met ons pinsysteem. Het is een aanrader!
Edward Greene
11:32 24 Aug 23
Geweldige software en een nog betere klantenservice. Ze hielpen me meteen aan de slag toen mijn andere POS mij in de steek liet. kan het niet sterk genoeg aanbevelen.
Rylan Dykstra
11:53 20 Jun 23
prima systeem, makkelijk te bedienen. heel goed en aardig team dat alles makkelijk en snel heeft opgezet.
Kelly Van Wyk
11:52 20 Jun 23
Uitzonderlijk team en kwaliteitsproduct. Vijf van de vijf sterren voor u vandaag, meneer Winston!
Hotel Hof van 's Gravenmoer
15:08 01 Jun 23
Wij gebruiken Mr. Winston al een paar jaar. Dankzij de koppeling met ons hotelprogramma lopen wij nooit meer inkomsten mis. Het is super makkelijk in gebruik en tot nu toe geen fouten tegengekomen. Wij raden Mr. Winston dan ook zeer aan.
Barry De Laak
19:22 11 May 23
Mooi kassasysteem, zeer prettige communicatie, top service en alles snel geregeld. Aanrader voor horeca bedrijven
Daniëlle de Jong
13:32 19 Apr 23
Ik gebruik Mr. Winston op de zaak als kassasysteem. Ik vind het erg prettig dat ik een app kan downloaden op de Ipad, zodat ik geen grote kassa hoef aan te schaffen. Je kan op elk moment van de dag de producten aanpassen en dit wordt gelijk verwerkt. Ook dit kan op de Ipad, telefoon of laptop. Alles werkt super!
Floortje Meijer
10:47 12 Jan 23
Mr. Winston is een super fijn programma en bedrijf! Er zijn veel mogelijkheden en daarnaast zijn ze heel erg klantvriendelijk en helpen ze altijd direct bij problemen of vragen.
Dave Smits
13:57 22 Jul 21
Als startend horeca ondernemer waren we op zoek naar een efficient en gebruiksvriendelijk kassasysteem met een goede prijs en kwaliteit verhouding, dit hebben we gevonden met Mr Winston. De persoonlijke uitleg in de start maakte het helemaal af en we zijn zeer tevreden over het systeem. 't Koffiehuis Rosmalen
Romy Anne Reenders
13:57 22 Jun 24
Very nice company, satisfied customer for over 7 years.Last Friday there was an internet outage, and the technical service guys didn't stop until we had a working pin again!Thanks for that!
A H
12:22 31 Jul 20
After many years of searching for a good, efficient and stable cash register system, Yourpos was able to deliver what we were looking for. Great company, excellent service and very nice employees.
Raily Muzo
12:44 25 Aug 17
Super easy to use and in case of problems they help you with a phone call. We are very happy with this purchase!!!
Mathilda Broekstra
08:36 22 Nov 24
Great service! Always easily accessible and quick responses if you have a problem.
Sofia Chang
09:16 15 Nov 24
Very flexible and reliable systems from MplusKASSA. We have been using their POS software for 3 years and have not experienced any problems.
Marcella Bruin
08:57 04 Nov 24
We have been using the M-plus cash register system since 2020. So far we have had few problems with the system, but if there is a problem, support is immediately available and the problem is solved immediately! They are easily accessible by email and telephone and are always willing to help. It is a very nice cash register system: nice and clear for everyone! In any case, we are very happy with it!
jan sok
09:35 22 Oct 24
We have been using Mplus Kassa for a long time and are very satisfied with it, the cash registers work easily and quickly, the back office is user-friendly and the support is always available and always knows how to solve everything.Definitely 5 stars, very satisfied with this 🙂
Jellie Hoekstra
08:22 21 Oct 24
Great service, nothing is too much, would recommend MplusKassa to everyone!
Patrick Metz
07:27 17 Oct 24
Pleasant cash register system for all employees. Flexible company that takes into account all your wishes for your cash register.
Ilse Cuperus
13:40 11 Oct 24
Very nice party to work with. Easily accessible and always willing to help! Very satisfied!
Wiebe de Jong
15:36 09 Oct 24
very satisfied with the cash register system,clear & easy to work with. also for staff.Greetings, W'iis Artisan ice cream & pastry shop Dokkum
harold Walraven
15:24 09 Oct 24
We have been working with it for years, great system and good support and service! Definitely worth 5 stars
H de Vries en Zn
13:32 07 Oct 24
We have been using an Mplus cash register since 2020 and we are very satisfied with it. The system is easy to use and if you still encounter problems, it can be resolved with just one phone call. The stock management function and the link with the webshop are also very easy. Mplus supplies a good system with good service. Highly recommended.
boekingen natuurlijk kollumeroord
14:30 02 Oct 24
Have been using the Mpluskassa for more than 4 years now. Great product and excellent service!
Edwin Koek
12:44 01 May 24
The Deka people only leave when everything has been neatly installed and everything is working perfectly. Good accessibility, helpful and service-oriented. Compliments!!
TLT Logistics
22:51 21 Feb 24
I read good reviews here, but keeping appointments to give a demo is a little more difficult for them. They send an email confirmation for an online demo without a link, and then at the time of the appointment you don't see anything or anyone. Apparently they think people have too much time. A few days later you receive an email from one of their interns with the new lead, but it was also without a link.They're very professional
Gerrit Laag van der
14:45 14 Dec 23
Very professional company, from quotation to delivery, all our (8) cash registers were delivered to your complete satisfaction.Honest people who deliver a good product with excellent service.
Michiel De Leur
13:36 14 Oct 23
A loyal and very satisfied customer of MplusKASSA for 7 years. They think along with you and help you professionally and quickly on the phone when you can't find an answer.
Thúskomme Amsterdam
18:47 07 Oct 23
We have used MPlus with our restaurant for 6 years. We are going to stop, including the cash register system. However, we highly recommend MPlus as a company and as a system! The service is very good, the system works easily and quickly and people respond quickly, professionally and friendly. Worth every penny
A Google User
18:47 07 Oct 23
We have used MPlus with our restaurant for 6 years. We are going to stop, including the cash register system. However, we highly recommend MPlus as a company and as a system! The service is very good, the system works easily and quickly and people respond quickly, professionally and friendly. Worth every penny
Niels Hoekstra
16:02 26 Jul 23
Top service. We have purchased new cash register software and hardware for 3 locations. delivered quickly and top delivery to every location.
Farid El Kandoussi
12:35 10 May 22
Fantastic company. Cash register is fully installed and delivered according to your wishes. With clear explanations and always easy to reach by phone if there are any questions. I have approached several checkout services, but this service is head and shoulders above the rest. Look no further, choose MplusKassa.
Simon Speksnijder
14:14 06 Sep 21
Cool demo to familiarize yourself with the material in advance. Property easily accessible. Also suitable location for wheelchair users to visit. They take ample time for you to demonstrate. You can make it as extensive as you want, or not, but always as you wish. The quotation will follow shortly.
Monique van der Drift
17:56 30 Aug 20
Unbelievable, sat as a customer at a beer festival. Being able to order 1 drink in 2 hours. System is constantly down. Do not cooperate if you want to make your festival a successResponse to answer:If you offer this service and are therefore dependent, you must offer a backup. You can't wave your hands in the air and say oh dear, we didn't see this coming.
Peter Grupstra
15:44 11 Dec 18
After working on a different system for a number of years, we switched to Mpluskassa.Additional modules for PIN and inventory management have been purchased. And a system on the laptop.Everything works very intuitively. After a month only needed extra help once.Good information for purchase.Clear agreements about price and installation.Well-functioning system in 1 morning.Good service when requesting help.No downsides found yet.
Arthur de Niet
08:27 17 Jan 18
What a nice system! Accessible and well-arranged for everyone, good service never having to wait longer than 24 hours with both large and small questions. We are always kept informed of new updates and developments. Can't make anything more beautiful but we are happy with it. Many thanks pavilion 't Middelpunt!
JM Pleyn
08:37 18 Nov 22
Unfortunately only used it for a short time, but excellent service and convenient checkout for online use.
Sabine Feron
21:23 14 Nov 22
We have used Spont with Phood Kitchen for years and are extremely satisfied. Sleek, minimalist design, great service and always solution-oriented. We have currently stopped receiving online orders, but would always choose Spont again! We also used Spont at the ordering column, which was really fantastic!
Bert
09:31 19 May 22
Switched from Clovertwo to Spont BV, highly recommended, nice and clear cash register system, you can enter or change everything yourself. Dirk helped very well and all answers were neatly described on their site. Also Jeroen who helped us enormously with the printer. In one word, a great company that helps you and is ready to assist you.Yours sincerely,Bert Bartelds
Niek van den Broeke
20:52 05 May 22
Very good service and a top system! Easy to use and very productive. Greetings LOC17
Lars Mueters
15:06 20 Nov 19
I recently started using the spont cash register for catering. Application is clean and easy for everyone. If you do need the 'help desk', they will respond quickly and competently. Have a heart for their cause and do everything they can to help yours.
Bar Pallada
04:57 19 Jul 19
For our (coffee) bar/lunchroom we have investigated all the possibilities of cash register systems. Spont quickly came out as number 1, not only in terms of price, but especially because of ease of use and being able to quickly set everything up the way you want. The various reports can also be called up in real time and in all ways. Clear! Works perfectly, very happy with it. The employees think along well and are open to all your questions. Recommended!
Malcolm Starr
14:13 18 Jul 23
Als u een POS-terminal of betaaloplossing wilt, is er geen beter bedrijf om mee te werken. Deze jongens weten waar ze het over hebben! Het zal uw tijd waard zijn.
Ole Gruenert
07:43 14 Nov 22
Waarschijnlijk het beste kassasysteem van Europa met een service- en ondersteuningsteam van wereldklasse! Klantgerichtheid op zijn best!
Peter Blokdijk
15:30 15 May 22
Prettig telefonisch te woord gestaan door medewerker, goed op weg geholpen.
Rems Verbossen
15:37 31 Mar 22
email naar Eijssink:Goedemorgen.Zoals vanochtend telefonisch besproken:In juni 2020 BOOQ aangeschaft. Voor meer dan €700 excl BTW een Sunmi T2 lite erbij gekocht. Dit scherm is nu niet meer aan te krijgen. Geen lampje wat gaat branden. Er is destijds besloten geen garantie erbij gekocht. Daarmee is deze klacht voor jullie geen garantie. Ik zou deze kunnen laten deze opsturen en een analyse laten maken voor €20.Aangezien horeca sinds de aanschaf van jullie systeem de hele periode wegens corona veel geleden heeft, en jullie desondanks slechte omzet geen kortingen gegeven hebben over de abonnementen, vind ik het spijtig en tegenvallen dat jullie dit probleem niet voor ons oplossen. Alle kosten werden netjes doorbetaald en nu we iets kunnen verdienen is het systeem kapot en beroept Eijssink zich op niet gekochte garantie.Ik heb gisteren op een onbekende site een Sunmi T2 lite gevonden van €269 incl BTW. Vandaag contact met by-pos opgenomen en via hen ook een goedkopere versie van jullie verkochte scherm aangeboden gekregen. Ik koop van hen dezelfde T3521 T2 LITE voor €369 excl BTW; de helft van de aanschaf 2020.Ik heb reeds vermeld dat we bezig zijn met uitbreiding van horeca. Als de kassa systemen ter discussie komen gaan we overwegen om over te stappen op een andere leverancier.Met vriendelijke groet, kind regards,Rems Verbossen
Quaestor Exploitatie der SSR-Leiden
22:56 09 Nov 23
Super blij met de *binnen kantooruren* mensen van de klantenservice. Hele lieve mensen die bereid zijn de wereld voor je te verplaatsen als ze dat konden. Helaas is dat niet mogelijk maar ze helpen mij wel met bijna elk probleem dat ik bij ze aankaart. 9/10 keer zijn problemen direct opgelost of gaan ze hun best doen om het zo snel mogelijk te doen. Enkele dagen heb ik ze zelfs tot 5 keer toe op een dag moeten bellen en ben ik ook altijd super blij als ik bepaalde mensen al voor de 3e keer aan de lijn krijg. Af en toe voel ik me ook haast schuldig en wil ik deze lieve mensen dan ook haast een mopje vertellen om het wat dragelijker te maken dat ze mij wéér aan de lijn hebben. Een bedrijf met een *binnen kantooruren* klantenservice waar je dus U tegen zegt.
Onno van Overbeeke
15:21 20 Oct 23
Fijn bedrijf om mee te werken. Snelle afhandeling en goede bereikbaarheid
Martijn Gerritse
17:48 07 Jun 23
Na ruim een jaar ploeteren met verschillende uitdagingen is afgelopen week eindelijk de kassa opgeleverd als afgesproken. Helaas voor mij had ik pas na een jaar de juiste ingang bij Untill gevonden om druk uit te oefenen om de problemen op te lossen. Hartelijk bedankt hiervoor. Als de kassa eerder opgeleverd was zeker 5 sterren. Echter met de stress en onrust die er geweest is, is 3 sterren nog mild.Wij gaan genieten van onze software.Eén kleine tip, het zou handig zijn als bedrijven een problemen hebben met een agent dat je dan bij iemand terecht kunt.MvgMartijn
David Cervera
20:38 06 Feb 22
Ziet er goed uit totdat je ermee gaat werken. Veel problemen en nul oplossingenIk werk in mijn vier bedrijven en er zijn allemaal problemen... maar het ergste is dat ze niet eens de telefoon opnemen
Chantal Schouten
09:06 10 Jul 19
Zeer tevreden over het kassasysteem en de uitbreidingen die er mogelijk zijn. Snel en effectief geholpen waar nodig.
Thomas Straatman
17:43 09 Jul 19
Zeer fijne software die ons als ondernemer continu, van dag tot dag, inzicht geeft hoe we ervoor staan. Zeer vakkundig personeel dat traint en er ook voor zorgt dat alles wat de software te bieden heeft kan worden gebruikt.
Nicholas B. Dekker
14:52 05 Jul 19
Goed bedrijf, doen we al sinds 2007 zaken mee. Snelle service en alle software en hardware altijd up-to-date. We blijven hier nog wel even.
Thom Noorbeek
13:19 28 Nov 24
Voor Joey's kitchen in Badhoevedorp heb ik het kassasysteem ingericht met artikelen en prijzen. De helpdesk van Twelve was zeer hulpvaardig tijdens het beantwoorden van enkele vragen. De medewerker was vriendelijk en deskundig, zodat ik zelf in staat was het vullen af te ronden.
dirk otter
09:30 19 Oct 24
Ik ben zeer deskundig geholpen. Ook de snelheid van reactie en afhandeling was uitstekend..
Ester Kanis
22:35 20 Sep 24
We hebben een kassasysteem van twelve, het leek allemaal zo goed, maar als er iets is en je hebt ze nodig zit je uren in de wachtrij, zonder dat je uberhaupt te woord gestaan word. Oplossingen zoeken kennen ze niet, van kastje naar de muur word je gestuurd. Als je een mail stuurt met een klacht reageren ze gewoon niet. Het is echt verschrikkelijk! 1 tip, als je een probleem hebt en je hebt hun hulp nodig, kies dan on het keuzemenu voor het aanschaffen van een nieuw kassasysteem( dan ben je meteen aan de beurt)! Echt waardeloze service en beveel het dus niemand aan!!!!Hoe fijn en gebruiksvriendelijk de kassa verder ook is. Service van niks.
Armando Dorsek
11:32 11 Sep 24
Snel en goed geholpen door de telefonische helpdesk na een storing tussen de Twelve Kassa en de CCV Pin terminal.
Marc C.
08:12 25 Aug 24
Wij van stichting t Heegeneerke zijn blij met Twelve Op en top Service zelfs in het weekend. We mailde zaterdag en kregen binnen een half al antwoord via de telefoon.
Michiel Boshouwers
13:59 23 Aug 24
Top service. Belde om 20:30 mee een storing. Geen wachtrij aan de telefoon en binnen half uur verholpen. top!
Petra de Winter
13:00 12 Aug 24
- 3 maanden geleden 2 kassa’s, 3 bonnen printers en 2 pin terminals aangeschaft.- monteur langs geweest, met 2 defecte schermen. Het systheem kon niet geïnstalleerd worden.- Tot de dag van vandaag: gemiddeld 10 uur per maand aan de telefoon en vele mails verstuurd.- Ondertussen 2 werkende schermen, echter geen werkende bonnen printers en pinautomaten!Telefonisch en per mail onvrede regelmatig uitgesproken, echter komen er geen oplossingen.Van het kastje naar de muur en 10 medewerkers verder. Heel jammer dat jullie ondernemers op deze manier laten zitten met een mooi systheem wat niet benut kan worden.
Hans Scheringa
09:17 01 Aug 24
1 Dag voor ons Tennistoernooi moesten we een extra kassa huren. De service was flexibel en op tijd.
patrick jurien
12:50 28 Jul 24
Je weet niet wat je mee maakt als je aan twelve begint. Begin er ook nooit aan adviseer ik, het begint al met bellen als er een storing is. Dan hang je zo 3keer per dag een uur aan de lijn. Monteurs sturen doen ze niet, terug bellen op afgesproken tijden doen ze niet. Je hebt er helemaal niks aan!
max haven
11:53 24 Jul 24
Mede dank zij jullie telefonische support is op maandagavond een onverwachte storing van ons pin apparaat opgelost.Omdat bij ons alleen pinbetaling mogelijk is en niemand op tijdelijke overschakeling naar contantbetaling had gerekend en bovendien de kassa ook geen contact maakte met internet was de chaos maandagavond in ons drukke paviljoen compleet. Gelukkig was er telefonisch contact met jullie support mogelijk op dit late tijdstip en samen met een paar ter zake kundige toevallig aanwezige leden werd het pin apparaat na lang sleutelen en praten wat en hoe te doen gelukkig weer aan de praat gekregen. Oorzaak zou internetproblemen zijn. Wat daarvan de oorzaak was is onbekend gebleven. Een dezer dagen ontvangen wij een nieuwe kassa. Hopelijk blijven wij daarmee in de toekomst verschoond van pin problemen.Nogmaals dank voor de succesvolle support, chapeau👍👍Max HavenTennisvereniging Bokt
Yasin Ks
17:24 20 Jul 24
Er wordt gebeld naar de noodlijn, maar de oproep wordt geannuleerd nadat de noodoptie is gekozen.
Maurits BREUR
11:42 27 Jun 24
Bijzonder prettig en vakkundig geholpen, en uiterst vriendelijk te woord gestaan. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. In een woord geweldig.
Emiel Schippers
10:10 30 May 24
Geweldig geholpen hoe ik samengestelde producten in de kassen moest zetten. Ze nemen echt de tijd totdat het werkt zoals het moet werken.
Toby Sadettan
17:27 15 May 24
Wat een ongeorganiseerd bedrijf! Je moet om hulp bellen, geef 5 keer je gegevens door!!! Naam, post, adres, postcode, mobiel nummer, bedrijfsnaam. Het duurt een eeuwigheid en dan zeggen ze dat ze je terug gaan bellen... als ze eindelijk alles voor me doen is "we kunnen je niet helpen, je moet het zelf uitzoeken". Betalen wij daarom maandelijks een bedrag inclusief 24/7 support? Hoe je anno 2024 zo kunt ondernemen, verbijstert mij volledig.Zodra ons contract afloopt, ga ik met mijn bedrijf ergens anders naartoe!
Rob Mallinckrodt
07:22 03 May 24
Prima kassa! Goede support, op vragen wordt altijd snel en adequaat gereageerd.
Eric Emmelot
17:52 26 Mar 24
Snelle en vriendelijke service. Zo’n helpdesk is een voorbeeld voor veel bedrijven.Kassa zeer gebruikersvriendelijk
T Youknow
15:33 12 Mar 24
Smerige oplichters, ze verdienen niet eens 1ster! Ik dacht altijd dat eerlijkheid het langst duurde……nou niet bij Twelve
Parkzicht Helmond
07:11 01 Mar 24
Goede kassa. Gemakkelijk te bedienen en via de mail krijg je goed en duidelijk antwoord. Via de telefoon mag nog wat beter. Best lange wachttijden.
Pauline Kints
07:47 21 Feb 24
Zelfs op zondag krijg je antwoord op je vraag. 😀. En een heel duidelijk antwoord met foto's erbij hoe je moet handelen.
Roel Risah
15:14 03 Feb 24
Maroussia en Marjolijn hebben mij op een bekwame en adequate manier geholpen.
Femke DV
07:06 19 Jan 24
Slecht., al een jaar vast aan een product waar we niks mee kunnen. En ook echt geen hulp vanuit Twelve. Bijzonder dat je 100x moet bellen en er nooit de juiste persoon aanwezig is en je ook nooit terug gebeld wordt.
Han Bergmans
11:26 26 Dec 23
heg afgelopen jaar hadden wij met een technisch probleem. De supportafdeling heeft er alles aan gedaan om het probleem op te lossen.
Jan Backbier
09:46 20 Dec 23
Had vragen over de handmatige bij- en afboekingen Ben meer dan goed door de support afdeling geholpen.
Gerhard Baan
14:20 13 Dec 23
Ik geef nooit een tien.Een negen en een half kan ik niet aangeven, vandaar de 4 sterren.Dik verdiend. Apparatuur werkt feilloos. User interface (zowel backoffice als bediening van de kassa zelf) is uitstekend.Support niet vaak nodig, maar als die nodig is, is het snel en adequaat.
Lima Abdulhaq
12:59 09 Dec 23
Ik heb er absoluut spijt van dat ik het kassasysteem van dit bedrijf heb gekocht!! Ik had naar een andere moeten zoeken met kwaliteit en een betere prijs !!Service zo slecht, werknemers gebrek aan kennis! Ik betaal maandelijks 80 euro, maar als ik hun hulp nodig heb, zijn ze zo traag en ongekwalificeerd!Ik had een probleem met de verbinding van de pinautomaat, een medewerker vertelde mij dat het aan het IP-adres ligt, na een dag belde ik terug en een andere medewerker zei "nee het ligt niet aan het IP-adres, het is de pinautomaat zelf! Ik bel zaterdag, ik blijf langer dan 15 minuten online zonder antwoord! En ik wacht nog steeds tot iemand antwoordt, het lijkt erop dat ze vanuit huis werken en een vrije dag hebben, geef niet om de klantenservice!!Het is waar dat Nederlandse bedrijven zich niets aantrekken van klantenservice en tevredenheid, ze willen alleen maar geld inzamelen en je laten zien dat ze professioneel zijn, maar dat is niet waar!
Angelique Traas
10:50 15 Nov 23
Aangeven dat er afgesproken dingen niet in orde zijn. Nooit meer iets van vernomen. Waardeloos bedrijf!! Maar wel rekeningen sturen.
martijn thole
13:24 03 Nov 23
Blijven je telefonisch lastig vallen. Wij zijn niet geïnteresseerd in jullie kassa systeem. Graag ophouden met ons telefonisch lastig te vallen.
Kirsten Wellecomme
12:25 04 Oct 23
zeer tevreden over de vriendelijkheid en de snelle service om mijn probleem op te lossen met de bank terminal.
Barney Klingenberg
14:42 20 Sep 23
Nou was de middag een domper,EMS beëindigde het contract eenzijdig zonder opgave reden.Dan zouden we dus binnenkort geen pinbetalingen meer kunnen verwerken.Twelve werd ook overvallen en hun medewerkers hebben hun best gedaan de situatie goed uit te leggen aan getroffen klanten.Hun algemene advies was CCV. Omdat deze compatibel is met meer banken en oplossingen. Wij hebben ING en ING heeft ook zelf een betalingsverwerkings dienst.Toen ik dit in mail beantwoorde gaf Kelly binnen minuten antwoord met de gegevens die nodig had voor mijn aanvraag. Zonder dat ik hierom vroeg. Dat is nou echt meedenken.Kelly Druppers, Je bent oprecht een topper. Zowel je professionele algemene mail als als sneller probleem oplosser en meedenker.
Gerard Hilderink
08:15 20 Sep 23
We hebben als tennisvereniging bij het open toernooi een extra mobiele kassa geleend van Twelve. Aanvraag liep probleemloos, ook het terugsturen. Grootste pluspunt was dat alles in een keer werkte. Aanzetten en werken. TOP
René Rodenburg
11:13 12 Sep 23
Zeer vriendelijke en geduldige helpdesk. Prima geholpen met iets wat we zelf hadden veroorzaakt
Mirjam Hensels
10:58 07 Sep 23
Een persoonlijke benadering bij de beantwoording van mijn vraag door Marjolijn! Ze denkt mee met het probleem en weet het ook nog op te lossen. superservice!
J.T. Notenboom
09:20 22 Aug 23
Uitstekende support. Snelle persoonlijke reactie op mijn hulpvraag. Mijn probleem werd snel voor mij opgelost. Complimenten!
Lalique Museum
09:07 08 Aug 23
Een van de medewerkers ging na werktijd zelfs nog voor ons aan de slag. We kregen daarna een handige rapportage met uitleg. Super!
Bert Heeren
08:16 22 Jul 23
Wij hebben positieve ervaringen met de software, hardware en het team van Twelve. Van harte aanbevolen!
klaas en Greetje stekelenburg
15:10 14 Jul 23
Super gereageerd op onze vragen en kunnen weer verder met onze digitale prijslijst 👍😊 ziet er voortreffelijk uit in de bar
Test en reviewschrijver
12:51 06 Jun 23
Begin nooit aan een kassasysteem van Twelve. Service is erg traag en van een oplossend vermogen hebben ze nog nooit gehoord.Ze beloven van alles en nog wat, maar er gebeurd niets. Prijs is er dan ws ook naar. De goedkoopste van iedereen, maar uiteindelijk als je kijkt naar de tijd en irritatie die het je kost is Twelve veruit de duurste...Had ik maar nooit geluisterd naar hun gladde praatjes....
Jeroen Teeuwen
10:11 17 May 23
Geweldig bedrijf!Het kassasysteem werkt heel eenvoudig en is voor iedereen te begrijpen.Als we vragen hebben, reageren ze snel. De medewerkers van Twelve zijn heel erg behulpzaam en vriendelijk.Ik kan het elke vereniging aanraden.
Luis Gomez
15:47 18 Sep 24
Probeer Thomas te bellen contact te krijgen met lightspeed me account te opzeggen maar krijg niemand te pakken bij het aanmelden k man jou heel goed helpen maar bij opzegging gaat het eve anders ??
Dumpwarehouse Sportprijzen en Darts store
14:39 17 Sep 24
Hier weten ze wat klantenservice is! Op het moment dat de apparatuur, waarvoor je overigens best veel geld betaald, niet werkt. En je hulp hierbij vraagt wordt je te woord gestaan door een meneer die met het verkeerde been uit bed gestapt is. De opmerking: "Je hoeft niet zo ^)#*) te doen" tegen een klant, past niet bij een professioneel bedrijf. Zonde.
Valentino De Boer
09:20 20 Aug 24
Dit bedrijf doet niet wat ze beloven. Producten zijn te duur en hun werknemers hebben geen idee.
Melvin Gras
06:32 24 Jun 24
Ik ben opgelicht voor 1100 euro. Ze beloofde dat er een multi shop mogelijk was (voorraad koppelen van 2 verschillende webshops), maar ze zeiden er NIET bij dat dit alleen kan als er op ALLE producten (ook diegene die ik niet wou koppelen) alle details hetzelfde zijn.Ik had dus al een 2e abonnement afgesloten voor de 2e shop. Toen kwam ik er zelf achter dat het dus niet werkte.Ze gaven toen aan om naar een eventuele terugbetaling te kijken, nooit meer wat van gehoord (4 maanden verstreken). Zelf maar contact opgenomen. Kreeg ik een droog mailtje dat ze geen geld terug kunnen geven.Een abonnement door hun fout dus voor niks afgesloten. Criminele praktijken dit.
Damiano Scalas
19:43 06 May 24
Nooit meer, geldverspilling. Ik vroeg om een compleet kassasysteem en ze stuurden mij 2 tablets zonder kassasysteem, ik belde en belde terug, na 3 weken arriveerde het geld, zonder installatie-instructies. Ik vroeg of ze mij een technicus konden sturen, maar niets.... Wees voorzichtig.
Jelle Van der Weerd
08:06 04 Apr 24
Vreselijk vervelend bedrijf, welke je dwingt om voor Lightspeed Payments te kiezen, middels het blokkeren van je software.Inmiddels gaat dit naar een jurist, omdat dit wettelijk verboden is.Erg veel spijt dat ik met Lightspeed in zee ben gegaan.
B Mastenbroek
13:28 20 Mar 24
Sinds half december 2023 bezit Hippe Ukkiez, Etten-Leur een Retal X-serie systeem. Probleem is nu dat het geblokkeerd is, i.v.m. betaling van de software. Kon niet worden afgeschreven, maar saldo is nu toereikend. Echter nu moet ineens dubbele worden betaald en daarna verzoek indienen om de helft terug te krijgen. Gaan we niet doen. Simpele oplossing: rekeningnummer doorgeven, wij betalen en blokkering opheffen. Schijnt intern nogal moeilijk te zijn of niemand werkt mee, dan wel geef het door. Mogelijk stugge en starre afdelingen die er financieel zelf wijzer van proberen te worden of slechte communicatie met hoofdkantoor. Voor nu, zou het niet aanraden.
Rik Pannekeet
22:47 11 Jan 24
Jaren lang gebruiken wij al lightspeed en ieder jaar kregen wij 1 maand korting i.v.m. dat wij 4/6 weken gesloten zijn. Nu hebben wij een nieuwe accountmanager die niks kan/mag doen. Hij probeert alleen payments te verkopen wat aanzienlijk duurder is dan de kosten van de banken.Het systeem werkt prima zolang er internet is mocht de verbinding wegvallen is het onbruikbaar ook met de eigen server van lightspeed.Toen wij overstapten zeiden ze dat het offline met de server ook werkt, maar als je de support belt op het moment dat er geen internet is krijg je te horen dat het systeem alleen online werkt.
Badkamer Maximaal
17:21 11 Jan 24
NIET AAN BEGINNEN! In eerste instantie een makkelijke partij om een webwinkel te maken. Lightspeed heeft echter in mijn opinie enkel te maken met webwinkeltjes die hondenbrokjes verkopen en dat soort dingen. Volg je de richtlijnen niet zoals zij dat willen, DAN GOOIEN DE SIMPELE MENSEN VAN BILLING JE COMPLETE WEBSITE OFFLINE met de mededeling: This shop has been closed. Kortom: Jouw klanten vertrouwen je niet meer door de stupide handeling van 1 of andere chick op billing. We zijn met grote bloedspoed een nieuwe webwinkel aan het inrichten en ontvluchten deze malafide praktijken
Tom Batten
21:50 02 Nov 23
System werkt aardig goed, maar de support en service is volledig downhill als 10 jarig lightspeed gebruiker. Met name laatste 2 jaar. Problemen stapelen zich op, weinig toch geen goeie support en of antwoorden. Wordt vaak verwezen naar de handleiding terwijl het technische problemen zijn. Tegenwoordig zo lang wachten op antwoord voor support, want dan ook nog vaak een zeer matig antwoord ontvangen waar niemand echt diep-dive doet. Wij hebben een miljoenen omzet, een werkend systeem met 99.99% uptime is cruciaal.
Jan Veenstra
09:24 02 Oct 23
Er is totaal geen (serieuze) poging ondernomen om het probleem op te lossen.
A V
08:29 02 Oct 23
Onbetrouwbare partij. Gaan je sinds vandaag dwingen al je online betalingen via hen te laten verlopen anders moet je maandelijks een boete gaan betalen. Helpdesk en account managers zoals gebruikelijk onbereikbaar. Ga voor zes zaken op zoek naar een alternatief.
Backup code
07:58 21 Aug 23
Eerder dit jaar een verdubbeling in abbo kosten per maand. Nu komen ze met verplichting van Lightspeed payment. Doen we dat niet? BAM, 500 euro per maand extra kosten?! Waarvoor? Welke kosten maken jullie omdat we NIET jullie service in payment oplossingen gebruiken maar juist onze vertrouwde CCV? Ik hoop dat jullie alle klanten hiermee verliezen.
Sjaak
07:16 17 Aug 23
Zeer slecht, doen alles om geld uit je te trekken. Eerst een verhoging van bijna 300% voor het abonnement. Deze maar geslikt omdat ik niet anders kon.Maar daarnaast maken ze ook slordige fouten zoals dat Ik bijvoorbeeld bijna een jaar lang dubbel een factuur heb betaald! Mail gestuurd, reactie dat het naar de financiele afdeling zou toegaan. Na 2 weken nog geen reactie! Belachelijk!Zeker niet aan te raden om met Lightspeed in zee te gaan.UPDATE 08/08/2023Ik heb nu circa 4 keer nog erna gemaild na ik deze reactie heb gekregen. NUL reactie! Pas op waar je mee in zee gaat met Lightspeed:- Geen communicatie nadat ze je geld binnen hebben gehengeld- Valt minimaal 1x per dag uit (dus dan werkt je webshop gewoon niet)- Brutale verkoopmedewerkers- Dubbele facturatie vinden zij niet erg hoor ;)Mocht ik niet binnen 24 uur een reactie terug hebben zal ik het hoger op moeten gaan zoeken. Te bizar dit voor een bedrijf als dit.Storenummer: #269928 (mochten jullie mij toch nog via de mail willen beantwoorden!!)UPDATE 08/17/2023Lightspeed geeft aan dat ik dubbel een thema heb gedownload (dit is niet eens mogelijk) en dat het vanaf NU niet meer dubbel gefactureerd wordt. Wat er eigenlijk is gebeurd is: Lightspeed heeft bij het verlengen van het abonnement 2 theme kosten gefactureerd op 1 factuur, en dan nog los het factuur van de andere aangemaakt. Pure oplichting dus. Ik heb meer als 3 maanden op dit antwoord moeten wachten om uiteindelijk een smoes te horen waarom dit dubbel is gefactureerd terwijl de fout duidelijk bij hen ligt. Ik herhaal neem NOOIT hier een abonnement. Er zijn genoeg andere platformen die normaal met hun klanten omgaan, kijk dus even verder!Ze zeggen in deze reactie onder de review dat ze het willen "Oplossen" dit willen ze zeker niet, geld is een stuk belangerijker als een klant voor hun. Zelfs als het geld opgelicht geld is. Ik heb hun al een stuk of 10 maal gemaild, zonder enige reactie.
S VER
11:57 02 Aug 23
Zeer slecht, doen alles om geld uit je te trekken. Eerst een verhoging van bijna 300% voor het abonnement. Deze maar geslikt omdat ik niet anders kon.Maar daarnaast maken ze ook slordige fouten zoals dat Ik bijvoorbeeld bijna een jaar lang dubbel een factuur heb betaald! Mail gestuurd, reactie dat het naar de financiele afdeling zou toegaan. Na 2 weken nog geen reactie! Belachelijk!Zeker niet aan te raden om met Lightspeed in zee te gaan.
Noah Tucker
08:31 22 Jul 23
ze zijn zo groot geworden dat het ze niet meer kan schelen. ik gebruik ze al jaren en ze behandelen me alsof ik een vreemde ben. vreselijke klantenondersteuning en klantenloyaliteit. dit zal de laatste keer zijn dat ik voor een restaurant gebruik of ze aan klanten voorstel.
Bart De Vries
08:55 17 Jul 23
Altijd goed geholpen. Ik werk er nu al 2 jaar mee naar tevredenheid. Goede prijs / kwaliteit verhouding
Mahmut Mazlum
12:04 11 Jul 23
Followup: Kimberly heeft mijn problemen goed verholpen. Ik ben netjes gebeld, te woord gestaan en de issues die ik had met mijn thema 'Nova' zijn opgelost vanuit Lightspeed. Snel en adequaat gehandeld, tevreden met de klantenservice!Thema Nova. Veel gebreken waar je later achter komt, voor de oplossing moet je betalen of word je doorverwezen naar een partij (thema ontwikkelaars) die zij aanbevelen. Deze partij is dan niet bereikbaar, Lightspeed neemt haar verantwoordelijkheid niet in het bieden van een oplossing.
Dieko Kwantes
15:17 15 May 23
Fantastisch product. Erg blij mee als gebruiker. Kan alles wat ik nodig heb en meer. Zelfs support is prima te noemen.Jammer alleen dat voor onze situatie de licentiekosten in korte tijd met 160% zijn gestegen vanwege "nieuwe kostenstructuren".
Marijn Bulthuis
19:28 10 Apr 23
Mijn Lightspeed shops liggen er alweer 25 minuten uit. En op de status pagina staat helemaal niets. Op dit tijdstip 90 orders per uur… adviseer om goed naar de uptime te kijken bij het overwegen van Lightspeed. Want niemand komt je tegemoet als het offline is
Anouk
07:42 05 Apr 23
Wij, Sherlocks Place Rotterdam, gebruiken Lightspeed al jaren en met veel plezier. De klantenservice is geweldig en de programma's werken prettig.
JPL Webshopbeheer
13:01 07 Mar 23
Duur systeem.Slechte support.Geen mogelijkheid om je website aan te passen op mobiel.Wil je opzeggen? Ingewikkeld verhaal, eerst nog 3 telefoontjes om te over te halen te blijven...Oh en vergeet dan niet je "thema" op te zeggen want anders sturen ze daar ook rustig nog maanden facturen voor.. Ja, echt waar.. Ook al heb je geen website bij ze, dan nog moet je betalen voor dat thema. Thema opzeggen? Ja dat gaat niet meer he als je al geen account meer hebt om op in te loggen.Bespaar jezelf een hoop geld en kopzorgen en kies voor een ander bedrijf.
Rene Bergsma
13:36 14 Jan 23
Helaas is de klantenservice erg onder de maat. Ben niet van de reviews schrijven maar wil deze toch even melden. Betaal ruim 3000 euro voor twee bedrijven met verschillende extra functies. Maar de service die je daar voor terug krijgt is gewoon bagger.Eind van het jaar toch maar eens verder kijken.
Boyd Baptist
13:51 16 Dec 22
Wij hebben met ons fast food restaurant gekozen voor Lightspeed vanwege de zeer uitgebreide functionaliteiten en vlekkeloze samenwerking met andere softwaresystemen welke wij gebruiken.Vanaf het eerste contact een fijn gevoel bij dit bedrijf. De onboarding overtrof echter al mijn verwachtingen. Felix en Tessa stelden alles in het werk om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Service met een hoofdletter S! Mijn dank is groot. Ik raad Lightspeed dan ook zeer aan.