Twelve Kassa

Over Twelve

Twelve kassasysteem is een relatief nieuw point-of-sale (POS) systeem dat gebruikt wordt door kleine en middelgrote bedrijven. Het systeem heeft echter een aantal nadelen die potentiële gebruikers moeten overwegen voordat ze besluiten het te gebruiken.

Een van de belangrijkste nadelen van het Twelve kassasysteem is de prijs. Het is duurder dan veel andere POS-systemen op de markt. Dit kan een probleem zijn voor kleine bedrijven met beperkte budgetten.

Een ander nadeel van het Twelve kassasysteem is de beperkte functionaliteit. Het systeem is ontworpen om eenvoudig te zijn en is daarom niet zo uitgebreid als sommige andere POS-systemen. Dit kan een probleem zijn voor bedrijven die complexe transacties moeten uitvoeren of die meer gedetailleerde rapportage nodig hebben.

Een ander nadeel van het Twelve kassasysteem is de afhankelijkheid van internet. Het systeem is cloud-gebaseerd, wat betekent dat het internet nodig heeft om te werken. Als er problemen zijn met de internetverbinding, kan het systeem niet worden gebruikt. Dit kan een probleem zijn voor bedrijven in gebieden met slechte internetverbindingen of die vaak te maken hebben met stroomstoringen.

Een ander nadeel van het Twelve kassasysteem is het gebrek aan integratiemogelijkheden. Het systeem kan niet worden geïntegreerd met veel andere zakelijke software, zoals boekhoudsoftware of inventarisbeheersoftware. Dit kan een probleem zijn voor bedrijven die meerdere systemen gebruiken om hun bedrijfsprocessen te beheren.

Tot slot heeft het Twelve kassasysteem beperkte aanpassingsmogelijkheden. Het systeem kan niet worden aangepast aan de specifieke behoeften van een bedrijf. Dit kan een probleem zijn voor bedrijven die speciale functies nodig hebben of die hun POS-systeem willen personaliseren om bij hun merk te passen.

Kortom, het Twelve kassasysteem heeft een aantal nadelen die potentiële gebruikers moeten overwegen voordat ze besluiten het te gebruiken. Hoewel het eenvoudig te gebruiken is en een aantal nuttige functies biedt, kan de prijs, beperkte functionaliteit, afhankelijkheid van internet, gebrek aan integratiemogelijkheden en beperkte aanpassingsmogelijkheden problemen opleveren voor sommige bedrijven.

Informatie
79
/maand
1 kassapunt
Restaurant Management
Rapportage en analyse
Support
IOS
Android
Windows
Offerte
Twelve
4.4
Gebaseerd op 167 beoordelingen
powered by Google
Rob MallinckrodtRob Mallinckrodt
07:22 03 May 24
Prima kassa! Goede support, op vragen wordt altijd snel en adequaat gereageerd.
R SvWR SvW
13:07 28 Apr 24
Zijn proactief en komen snel met de juiste oplossingen.
Harry SarfatyHarry Sarfaty
14:11 26 Apr 24
Zeer tevreden met Twelve helpdesk op afstand en opgelost!
Jan BeuckensJan Beuckens
13:31 22 Apr 24
Errol DekkingaErrol Dekkinga
11:12 09 Apr 24
Wim TonWim Ton
11:36 08 Apr 24
Zondag een storing met de kassa, binnen 1 uur opgelost top.👍👍
Eric EmmelotEric Emmelot
17:52 26 Mar 24
Snelle en vriendelijke service. Zo’n helpdesk is een voorbeeld voor veel bedrijven.Kassa zeer gebruikersvriendelijk
Jaap van EgmondJaap van Egmond
17:43 21 Mar 24
De helpdesk is snel en geeft een bruikbaar antwoord!
Marco WennekesMarco Wennekes
17:17 21 Mar 24
T YouknowT Youknow
15:33 12 Mar 24
Smerige oplichters, ze verdienen niet eens 1ster! Ik dacht altijd dat eerlijkheid het langst duurde……nou niet bij Twelve
willy van aerlewilly van aerle
18:04 08 Mar 24
Alfred SchumanAlfred Schuman
19:19 06 Mar 24
Harald van DiemenHarald van Diemen
18:41 02 Mar 24
Jan OlthofJan Olthof
07:09 02 Mar 24
Super team dat meedenken in hun DNA heeft zitten. Geweldig
Parkzicht HelmondParkzicht Helmond
07:11 01 Mar 24
Goede kassa. Gemakkelijk te bedienen en via de mail krijg je goed en duidelijk antwoord. Via de telefoon mag nog wat beter. Best lange wachttijden.
Pauline KintsPauline Kints
07:47 21 Feb 24
Zelfs op zondag krijg je antwoord op je vraag. 😀. En een heel duidelijk antwoord met foto's erbij hoe je moet handelen.
Richard van der MeerRichard van der Meer
18:02 19 Feb 24
Snelle en accurate service, top.
Corry Bezemer de GrootCorry Bezemer de Groot
17:04 12 Feb 24
Snelle en correcte levering!
Piet JanmaatPiet Janmaat
14:02 09 Feb 24
Snelle actie bij storingen!!
telefoon1978telefoon1978
20:56 04 Feb 24
Goed en snel afgehandeld!
Roel RisahRoel Risah
15:14 03 Feb 24
Maroussia en Marjolijn hebben mij op een bekwame en adequate manier geholpen.
Femke DVFemke DV
07:06 19 Jan 24
Slecht., al een jaar vast aan een product waar we niks mee kunnen. En ook echt geen hulp vanuit Twelve. Bijzonder dat je 100x moet bellen en er nooit de juiste persoon aanwezig is en je ook nooit terug gebeld wordt.
Christiaan BorstlapChristiaan Borstlap
11:47 02 Jan 24
goed systeem en zeer betrokken medewerkers!
Bram WisseBram Wisse
11:08 02 Jan 24
Han BergmansHan Bergmans
11:26 26 Dec 23
heg afgelopen jaar hadden wij met een technisch probleem. De supportafdeling heeft er alles aan gedaan om het probleem op te lossen.
Jan BackbierJan Backbier
09:46 20 Dec 23
Had vragen over de handmatige bij- en afboekingen Ben meer dan goed door de support afdeling geholpen.
Cees SierkstraCees Sierkstra
15:42 15 Dec 23
Gerhard BaanGerhard Baan
14:20 13 Dec 23
Ik geef nooit een tien.Een negen en een half kan ik niet aangeven, vandaar de 4 sterren.Dik verdiend. Apparatuur werkt feilloos. User interface (zowel backoffice als bediening van de kassa zelf) is uitstekend.Support niet vaak nodig, maar als die nodig is, is het snel en adequaat.
Nancy van der HeijdtNancy van der Heijdt
15:55 12 Dec 23
Lima AbdulhaqLima Abdulhaq
12:59 09 Dec 23
Ik heb er absoluut spijt van dat ik het kassasysteem van dit bedrijf heb gekocht!! Ik had naar een andere moeten zoeken met kwaliteit en een betere prijs !!Service zo slecht, werknemers gebrek aan kennis! Ik betaal maandelijks 80 euro, maar als ik hun hulp nodig heb, zijn ze zo traag en ongekwalificeerd!Ik had een probleem met de verbinding van de pinautomaat, een medewerker vertelde mij dat het aan het IP-adres ligt, na een dag belde ik terug en een andere medewerker zei "nee het ligt niet aan het IP-adres, het is de pinautomaat zelf! Ik bel zaterdag, ik blijf langer dan 15 minuten online zonder antwoord! En ik wacht nog steeds tot iemand antwoordt, het lijkt erop dat ze vanuit huis werken en een vrije dag hebben, geef niet om de klantenservice!!Het is waar dat Nederlandse bedrijven zich niets aantrekken van klantenservice en tevredenheid, ze willen alleen maar geld inzamelen en je laten zien dat ze professioneel zijn, maar dat is niet waar!
Henk KustersHenk Kusters
08:03 09 Dec 23
Erwin van SchaickErwin van Schaick
08:11 01 Dec 23
Prima begeleiding!
Wil StaffhorstWil Staffhorst
15:15 20 Nov 23
Angelique TraasAngelique Traas
10:50 15 Nov 23
Aangeven dat er afgesproken dingen niet in orde zijn. Nooit meer iets van vernomen. Waardeloos bedrijf!! Maar wel rekeningen sturen.
martijn tholemartijn thole
13:24 03 Nov 23
Blijven je telefonisch lastig vallen. Wij zijn niet geïnteresseerd in jullie kassa systeem. Graag ophouden met ons telefonisch lastig te vallen.
MW-WEBDESIGNMW-WEBDESIGN
14:08 24 Oct 23
Geert JasperGeert Jasper
10:04 19 Oct 23
Berry SchollenBerry Schollen
17:02 15 Oct 23
Rien KamphorstRien Kamphorst
09:30 08 Oct 23
Jantje Van de wielJantje Van de wiel
15:02 06 Oct 23
Fijn bedrijf om zaken mee te doenSnelle leveringService is prima
Geertje Schut-SellisGeertje Schut-Sellis
05:50 05 Oct 23
Kirsten WellecommeKirsten Wellecomme
12:25 04 Oct 23
zeer tevreden over de vriendelijkheid en de snelle service om mijn probleem op te lossen met de bank terminal.
Barney KlingenbergBarney Klingenberg
14:42 20 Sep 23
Nou was de middag een domper,EMS beëindigde het contract eenzijdig zonder opgave reden.Dan zouden we dus binnenkort geen pinbetalingen meer kunnen verwerken.Twelve werd ook overvallen en hun medewerkers hebben hun best gedaan de situatie goed uit te leggen aan getroffen klanten.Hun algemene advies was CCV. Omdat deze compatibel is met meer banken en oplossingen. Wij hebben ING en ING heeft ook zelf een betalingsverwerkings dienst.Toen ik dit in mail beantwoorde gaf Kelly binnen minuten antwoord met de gegevens die nodig had voor mijn aanvraag. Zonder dat ik hierom vroeg. Dat is nou echt meedenken.Kelly Druppers, Je bent oprecht een topper. Zowel je professionele algemene mail als als sneller probleem oplosser en meedenker.
Gerard HilderinkGerard Hilderink
08:15 20 Sep 23
We hebben als tennisvereniging bij het open toernooi een extra mobiele kassa geleend van Twelve. Aanvraag liep probleemloos, ook het terugsturen. Grootste pluspunt was dat alles in een keer werkte. Aanzetten en werken. TOP
René RodenburgRené Rodenburg
11:13 12 Sep 23
Zeer vriendelijke en geduldige helpdesk. Prima geholpen met iets wat we zelf hadden veroorzaakt
Bernadet JenneskensBernadet Jenneskens
16:00 07 Sep 23
super service Lennart gaf met veel geduld goede uitleg 😉
Mirjam HenselsMirjam Hensels
10:58 07 Sep 23
Een persoonlijke benadering bij de beantwoording van mijn vraag door Marjolijn! Ze denkt mee met het probleem en weet het ook nog op te lossen. superservice!
Rene VletterRene Vletter
10:55 01 Sep 23
Ad SmuldersAd Smulders
14:33 30 Aug 23
Prima gedaan, eindelijk een vlotte actie
arie taalarie taal
14:52 26 Aug 23
J.T. NotenboomJ.T. Notenboom
09:20 22 Aug 23
Uitstekende support. Snelle persoonlijke reactie op mijn hulpvraag. Mijn probleem werd snel voor mij opgelost. Complimenten!
peter corverpeter corver
13:42 16 Aug 23
pinautomaat netjes en goed ingesteld
Ron LindoornRon Lindoorn
19:32 10 Aug 23
Tex Town TigersTex Town Tigers
09:03 09 Aug 23
Lalique MuseumLalique Museum
09:07 08 Aug 23
Een van de medewerkers ging na werktijd zelfs nog voor ons aan de slag. We kregen daarna een handige rapportage met uitleg. Super!
John SneldersJohn Snelders
21:14 05 Aug 23
Bert HeerenBert Heeren
08:16 22 Jul 23
Wij hebben positieve ervaringen met de software, hardware en het team van Twelve. Van harte aanbevolen!
Super gereageerd op onze vragen en kunnen weer verder met onze digitale prijslijst 👍😊 ziet er voortreffelijk uit in de bar
Begin nooit aan een kassasysteem van Twelve. Service is erg traag en van een oplossend vermogen hebben ze nog nooit gehoord.Ze beloven van alles en nog wat, maar er gebeurd niets. Prijs is er dan ws ook naar. De goedkoopste van iedereen, maar uiteindelijk als je kijkt naar de tijd en irritatie die het je kost is Twelve veruit de duurste...Had ik maar nooit geluisterd naar hun gladde praatjes....
Jeroen TeeuwenJeroen Teeuwen
10:11 17 May 23
Geweldig bedrijf!Het kassasysteem werkt heel eenvoudig en is voor iedereen te begrijpen.Als we vragen hebben, reageren ze snel. De medewerkers van Twelve zijn heel erg behulpzaam en vriendelijk.Ik kan het elke vereniging aanraden.
js_loader
Twelve Kassa
Conclusie:
Simpel kassasysteem
Prijs
7.2
Service
6.7
Kwaliteit
8.2
Gebruiksvriendelijkheid
7
Reader Rating6 Stemmen
5.6
Pluspunten
Uitgebreid
Veel integraties
Minpunten
Relatief duur
7.3
Totaal

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

VRAAG VRIJBLIJVEND ADVIES

Vul uw gegevens in en u krijgt van ons zo snel mogelijk een advies op maat met de meest voordelige optie in uw mailbox.
Leave this field blank