Over Dish / Eijsink

Het Dish kassasysteem van Eijsink is een innovatief en gebruiksvriendelijk systeem dat speciaal is ontworpen voor de horeca- en retailsector. Het systeem biedt talloze mogelijkheden en functies die het werk van het bedienend personeel en de keuken vereenvoudigen en versnellen.

Een belangrijk aspect van Dish is dat het cloud-gebaseerd is, met opties voor offline werken. Daarnaast kan Dish gebruikt worden op verschillende hardware, maar deze dien je wel verplicht af te nemen bij Dish zelf. Hierdoor vindt er vaak een vendor lock-in plaats, wat het moeilijk maakt om nog over te stappen naar een ander kassasysteem.

Met tafelplattegronden, kunnen tafels verplaatst of samengevoegd worden, splitsen rekeningen, inzicht in voorraad, populaire gerechten etc. Dit helpt bedrijfsvoering te optimaliseren. Omdat het cloud-gebaseerd is en flexibel qua hardware & software, kun je makkelijk uitbreiden met meer apparaten, extra locaties of grotere volumes.

Qua prijzen zit Dish hoog in de markt, zowel qua software- als hardwareprijzen.

Alles bij elkaar genomen is DISH POS vooral een interessante keuze voor horecabedrijven die waarde hechten aan flexibiliteit, schaalbaarheid en inzicht in hun bedrijfsvoering. Voor kleinere zaken of ondernemers die vooral eenvoud en lage kosten zoeken, kan het systeem echter meer bieden – en kosten – dan strikt noodzakelijk is.

Informatie
99
/maand
1 kassapunt
Restaurant Management
Rapportage en analyse
Support
IOS
Android
Windows
Offerte
Eijsink plaats foto
4.4
Gebaseerd op 45 beoordelingen
powered by Google
Sandra Wisman profielfoto
Sandra Wisman
3 maanden geleden
Professioneel geholpen, duidelijke en prettige communicatie. Kwaliteit van het afgenomen product heb ik nog niet kunnen ervaren.
Remco Snoek profielfoto
Remco Snoek
3 maanden geleden
Hele fijne start gemaakt. Wij kijken er naar uit met de DISH software familie te gaan werken !
d'n kleine dommel profielfoto
d'n kleine dommel
3 maanden geleden
Werkt altijd
Leonard Zwaal profielfoto
Leonard Zwaal
3 maanden geleden
Fijne organisatie , die voor al onze verschillende horeca een kassa oplossing hebbe. Contact is altijd fijn en oplossingsgericht.
Jim Burgmans profielfoto
Jim Burgmans
3 maanden geleden
Tevreden professioneel bedrijf, veel ervaring
Christian Momoh profielfoto
Christian Momoh
4 maanden geleden
Erwin Schuurman profielfoto
Erwin Schuurman
4 maanden geleden
Service tot in Duitsland en zelfs voor de bloemenbranche een alternatief.
Sabbar Aftab profielfoto
Sabbar Aftab
4 maanden geleden
Ik wil dit bedrijf echt geen enkele ster geven. Ze zijn niet meer betrouwbaar, ze willen alleen nog maar geld verdienen met hun naam, meer niet.

Als je een e-mail stuurt, krijg je geen professionele reactie. Ze rekenen zonder enige vorm van betrokkenheid extra kosten aan en reageren helemaal niet.

Het Kassa-systeem is waardeloos en moeilijk te gebruiken. Wees voorzichtig met wat ze zeggen voordat je een contract afsluit, want de verkopers liegen constant. Uiteindelijk zul je geen professionaliteit bij dat bedrijf aantreffen, dus wees gewaarschuwd.

Het hele systeem is nutteloos als je de klachten niet afhandelt. Ze verkopen contracten met Adyen, wat waardeloos is. Ze maken het geld pas na drie weken over 🤣🤣🤣 In deze moderne tijd duurt het nog steeds drie weken, wauw.
Lisa Oude Lenferink profielfoto
Lisa Oude Lenferink
6 maanden geleden
Tanya Lily profielfoto
Tanya Lily
6 maanden geleden
Lynn Harmelink profielfoto
Lynn Harmelink
8 maanden geleden
ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, ze hebben ons in de sportkantine goed geholpen om de nieuwe kassa's in te stellen. alles hebben ze ook duidelijk uitgelegd. en het kassasysteem werkt top!
Thijs Kleintjens profielfoto
Thijs Kleintjens
8 maanden geleden
Jet Kottink profielfoto
Jet Kottink
8 maanden geleden
Top bedrijf! Ze hebben echt alle oplossingen. Medewerkers denken met je mee en een fijne service.
Cindy Reeb profielfoto
Cindy Reeb
10 maanden geleden
Ik ben ontzettend tevreden over de service van Eijsink. In het bijzonder wil ik Niels bedanken voor zijn uitstekende advies. Hij denkt echt met je mee, komt met slimme oplossingen en neemt de tijd om alles goed uit te leggen. Ook de helpdesk verdient een compliment: ik werd snel geholpen en het probleem was binnen no-time opgelost. Alles bij elkaar een topervaring. Eijsink is wat mij betreft een aanrader!
noa van westenberg profielfoto
noa van westenberg
10 maanden geleden
Ik ben ontzettend tevreden over Eijsink! Duidelijk, snel en vriendelijk. Ze denken echt mee met je situatie en wensen.
Maarten Blank profielfoto
Maarten Blank
12 maanden geleden
Servicedesk medewerker is slecht te verstaan en begrijpen. Daarnaast veel hinder van achtergrond geluiden waarbij het lijkt dat de medewerker op een indoor zwembad de telefoontjes beantwoord.
rudy hoogland profielfoto
rudy hoogland
1 jaar geleden
Helpdesk slecht te bereiken,we hebben al maanden last van pin problemen word maar niet opgelost .
Gerben Bakhuis profielfoto
Gerben Bakhuis
1 jaar geleden
Saiiad Mahmood profielfoto
Saiiad Mahmood
1 jaar geleden
Ilse Bakker profielfoto
Ilse Bakker
1 jaar geleden
Malcolm Starr profielfoto
Malcolm Starr
3 jaar geleden
Als u een POS-terminal of betaaloplossing wilt, is er geen beter bedrijf om mee te werken. Deze jongens weten waar ze het over hebben! Het zal uw tijd waard zijn.
Goede mensen werken)
Gerben Hilbrink profielfoto
Gerben Hilbrink
3 jaar geleden
Ole Gruenert profielfoto
Ole Gruenert
4 jaar geleden
Waarschijnlijk het beste kassasysteem van Europa met een service- en ondersteuningsteam van wereldklasse! Klantgerichtheid op zijn best!
ion nicoara profielfoto
ion nicoara
4 jaar geleden
Python Koning profielfoto
Python Koning
4 jaar geleden
Slechte service
Peter Blokdijk profielfoto
Peter Blokdijk
4 jaar geleden
Prettig telefonisch te woord gestaan door medewerker, goed op weg geholpen.
Rems Verbossen profielfoto
Rems Verbossen
4 jaar geleden
email naar Eijssink:
Goedemorgen.

Zoals vanochtend telefonisch besproken:
In juni 2020 BOOQ aangeschaft. Voor meer dan €700 excl BTW een Sunmi T2 lite erbij gekocht. Dit scherm is nu niet meer aan te krijgen. Geen lampje wat gaat branden. Er is destijds besloten geen garantie erbij gekocht. Daarmee is deze klacht voor jullie geen garantie. Ik zou deze kunnen laten deze opsturen en een analyse laten maken voor €20.

Aangezien horeca sinds de aanschaf van jullie systeem de hele periode wegens corona veel geleden heeft, en jullie desondanks slechte omzet geen kortingen gegeven hebben over de abonnementen, vind ik het spijtig en tegenvallen dat jullie dit probleem niet voor ons oplossen. Alle kosten werden netjes doorbetaald en nu we iets kunnen verdienen is het systeem kapot en beroept Eijssink zich op niet gekochte garantie.

Ik heb gisteren op een onbekende site een Sunmi T2 lite gevonden van €269 incl BTW. Vandaag contact met by-pos opgenomen en via hen ook een goedkopere versie van jullie verkochte scherm aangeboden gekregen. Ik koop van hen dezelfde T3521 T2 LITE voor €369 excl BTW; de helft van de aanschaf 2020.

Ik heb reeds vermeld dat we bezig zijn met uitbreiding van horeca. Als de kassa systemen ter discussie komen gaan we overwegen om over te stappen op een andere leverancier.

Met vriendelijke groet, kind regards,

Rems Verbossen
Piet Heuvelmans profielfoto
Piet Heuvelmans
5 jaar geleden
Snelle service
Dish
Conclusie:
Uitgebreid kassasysteem, wellicht voor veel mensen te uitgebreid. Is wat duurder systeem.
Prijs
5.2
Service
7.5
Kwaliteit
8.3
Gebruiksvriendelijkheid
7.1
Reader Rating7 Stemmen
7.2
Pluspunten
Uitgebreid
Erg stabiel
Minpunten
Relatief duur
7
Totaal

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

VRAAG VRIJBLIJVEND ADVIES

Vul uw gegevens in en u krijgt van ons zo snel mogelijk een advies op maat met de meest voordelige optie in uw mailbox.
Leave this field blank